zondag 9 december 2012

Feestdagen dilemma: wat doe jij aan?

Heb je al een idee wat je aan moet doen met kerst en oud en nieuw? De decembermaand is de maand bij uitstek om je eens lekker op te doffen. Ik heb een aantal van mijn favorieten voor je uiteengezet.

Liefhebbers van de Voice of Holland hebben het vast al op de buis voorbij zien komen: Glitters, pailletten, goud en zilver doen het goed dit jaar: het kan niet gek genoeg. Lekker feestelijk en het mag allemaal met elkaar gecombineerd worden!

Jurk: Addy van den Krommenacker for Steps | High Heels: Dr Adams
Wil je een betaaldbaar en feestelijk designer jurkje scoren? Steeds meer modeketens brengen rond de feestdagen betaalbare collecties uit in samenwerking met gast designers. En laat ik daar nou net eentje van in mijn kast hebben hangen. Dit pailletten jurkje heeft een uitgesneden hart in de rugpartij en is mooi te combineren met high heels.

Zwart blijft mijn favoriet en heeft de overhand in mijn kledingkast. Je zit altijd goed met zwart. Dit jaar zie je veel kant of zwart met brocaat. Maar je kunt ook op de 'glam rock' tour.

Een leren look, of een little black dress gecombineerd met accessoires met studs maken deze stijl helemaal af.
Een compleet nieuwe outfit aanschaffen is helemaal niet nodig. Pimp gewoon je little black dress op met accessiores in deze stijl.

Wil je liever een iets bravere look met de feestdagen? Zoek dan eens naar halskettingen in de vorm van kraagjes. Ze zijn verkrijgbaar in allerlei vormen en maten. Voor mij een echte must have!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten