zondag 20 januari 2013

Taste of Art

Ken je de kunstzinnige onderborden van Taste of Art? Het is een uniek kunstconcept voor restaurants waarbij je als gast na afloop van je diner het bord mee naar huis mag nemen of los kunt aanschaffen. Veel restaurants kiezen zelf hun favoriete kunstenaar(s) uit.
Dit leuke bord 'Toast' van de kunstenaar Theo Broeren kreeg ik kado van mijn ouders toen ik zwanger was van mijn dochter. Op onze trouwdag in 2010 hing er een schilderij van Theo Broeren in Librije's Zusje waar we met onze gasten aten. De schilderijen van de kunstenaar achtervolgde ons daarna in het ziekenhuis waar ik tijdens mijn zwangerschap drie maanden heb moeten verblijven. Allemaal bijzondere momenten waardoor het onderbord van deze kunstenaar een speciale betekenis voor ons heeft gekregen. We gebruiken het thuis als opdienbord voor bijvoorbeeld bonbons of petit fours.
Op de website van Taste of Art kan je zien welke restaurants momenteel meedoen aan dit leuke kunstconcept. Dit smaakt naar meer :-)!

Taste of Art: Theo Broeren, 'Toast'