woensdag 2 januari 2013

Nostalgische aankleedpoppen

Ken je de papieren aankleedpop nog? Het was meestal een platte pop met alleen ondergoed aan, die je in allerlei outfits kon hijsen. Ik was als klein meisje dol op de aankleedpop en kon me hier uren mee vermaken.
Tegenwoordig zie je allerlei moderne varianten van de good old paperdoll op de markt, maar er gaat niks boven het ouderwets samen knutselen met de kids. Het is een stukje jeugdsentiment wat ik niet wil loslaten. Datzelfde gevoel moet ook Louis Vuitton hebben gehad. Op hun site spotte ik ter introductie van de Spring/Summer collectie 2013 vier papieren aankleedpoppen met bijpassende garderobe. Je kunt ze gratis downloaden en daarna kan de knutselpret beginnen.
Ook erg leuk zijn deze catwalk fashion modellen die ik in de winkel vond. In de verpakking zitten patronen, stukjes stof en kraaltjes, waarmee je je eigen outfits kunt ontwerpen. Dit levert gegarandeerd urenlang speelplezier (ook voor de moeders)!


Catwalk Fashion Model: Action, 2 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten