dinsdag 8 januari 2013

Game: paniek in de inloopkast

Eigenlijk is het een behoorlijk irritant spel, maar toch blijf ik maar doorgaan. Telkens weer een level hoger komen en het spel het liefst uitspelen. Die aantrekkingskracht hadden de spelletjes op de PC en Nintento Gameboy vroeger al op mij en nu zijn het de gratis spelletjes in de App Store die mij voorzien van een portie (gezonde?) spanning. Wil je dat gevoel ook ervaren? Probeer dan eens de game Dressing-room Panic van modehuis Roger Vivier. In december las ik hierover een recensie in Glamour magazine en sindsdien ben ik 'verslaafd'. Aan de lopende band vallen er schoenen en accessoires naar beneden, en het is de bedoeling dat je zo snel mogelijk een identiek item aanklikt en paartjes vormt. Je kunt de game gratis downloaden in de App Store (zoek op Dressing Vivier).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten