zaterdag 22 december 2012

Fashion te gek? Deel mijn blog!

Nog een paar nachten slapen voordat we ons lekker mogen opdoffen voor de Kerst. Hopelijk heeft de kerstman voor de 'Fashion gekken' onder ons een leuk jurkje, beauty-product of sieraad ingeslagen.

Ik ben nu een kleine twee weken bezig met bloggen en het is super leuk om te zien dat er dagelijks al een paar honderd pageviews zijn!

Behoor je nu al tot een van mijn vaste lezers, help me dan mijn blog bekend te maken. Deel mijn artikelen bijvoorbeeld op social media of verspreid de URL van mijn blog onder andere 'Fashion gekken'. Met jullie hulp kan ik mijn blog verder uitbreiden.

Heb je tips of goede ideeën mail me dan: ikbenmode@gmail.com. Je kunt me ook volgen op Twitter: @fashiontegek of via de Bloglovin-illustratie.

Dank jullie wel en alvast hele fijne kerstdagen!

Liefs,
Fashion (te) gek