donderdag 20 december 2012

Fashion aankoop: liefde op het eerste gezicht

Ik herinner me het moment dat ik als klein meisje meedeed aan een tekenwedstrijd van de Donald Duck nog goed. Op een dag werd er een grote kartonnen doos bezorgd. En omdat mijn naam erop stond, mocht ik het open maken. Vol enthousiasme opende ik mijn kado, die tot aan de rand gevuld bleek te zijn met chocolade.

Het gevoel van toen beleef ik telkens opnieuw wanneer een koerier een kartonnen doos aan de deur bezorgt. Anders dan bij het winnen van een prijs, weet je wat je kunt verwachten van je online bestelling. Alleen is een foto van een jurkje of high heels toch anders dan een product fysiek ervaren.

Pas op het moment dat je een kartonnen doos openmaakt, en je de aankoop eindelijk in je handen hebt gesloten, weet je of de liefde op het eerste gezicht gemeend is. Blijkt de aankoop vervolgens als gegoten te zitten, dan pas weet je dat je elkaar nooit meer wilt laten gaan.

Doet dit moment zich voor, dan ontstaat er een intens gevoel van geluk. Ik kan me geen beter kado wensen. Hieronder een foto van mijn nieuwste liefde: classy leren veterpumps. Er is geen twijfel over mogelijk, hier ga ik heel wat paden mee bewandelen.


Leren veterpumps: Pier One | Speelgoed loopauto: Marquant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten