donderdag 13 december 2012

Kaal zonder eyeliner

Recentelijk werd ik in de Bijenkorf tegengehouden door een visagist van Dior. Mijn misschien iets te aangezette blauwe oog make-up paste niet genoeg bij mijn herfst/winter look. Ik laat me natuurlijk graag adviseren en was benieuwd naar zijn tips.

De blauwe kleur bleek eigenlijk prima als contrastkleur bij mijn bruin/groene ogen te passen, alleen moest ik diepere blauwe kleuren gebruiken en mijn bruine eyeliner achterwege laten. Ik had helemaal niet zoveel make-up nodig. Een vriendin van me bevestigde dat, met als resultaat een donker blauwe oogpotlood rijker en de rest van de week zonder eyeliner de straat op. Ik voelde me verdomd kaal en saai op momenten dat ik in de spiegel keek. Waar was ik gebleven? Mijn eyeliner breng ik daarom gewoon elke dag weer aan, maar als ik blauw wil gebruiken pak ik mijn donker blauwe potlood. Bottom line: een advies is maar een advies, doe er je voordeel mee maar blijf lekker jezelf :)!


Foundation: Vichy Normaderm | Brons poeder: Guerlain  | Oogschaduw, eyeliner, potlood: Hema | Mascara: L'Oreal Volume Million Lashes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten