dinsdag 16 april 2013

Maxima: lang leve de uitgroei

Het duurt niet lang meer voordat we Maxima officieel Koningin van Nederland mogen noemen. Vaarwel lieve Bea en hallo Maxima. Beide krachtige en intelligente vrouwen die zich niks lijken aan te trekken van de kritieken over hun kapsels. Waarom zouden ze ook, ze hebben belangrijkere issues om mee te dealen. Voor Bea is de getoupeerde bobline zelfs haar handelsmerk geworden. Toch stoor ik me vanaf het moment dat Maxima in beeld kwam aan haar uitgroei. Zo zonde voor een goed uitziende vrouw, met classy kledingstijl en uitmuntende smaak voor sieraden, mama van drie dochters met échte blonde haren, zónder uitgroei. Lieve Maxima, ik heb alle vertrouwen in je kennis en kunde, maar toch één goed bedoelde tip: zoek een andere kapper, en laat 'uitgroei' niet jouw handelsmerk worden!

Zo het 'hoge woord' is er uit, en nu morgenavond voor de buis genieten van onze aankomende Koningin! Om 20.30 u wordt er namelijk een interview op RTL4 uitgezonden met het nieuwe koningspaar over modern koningschap. En aan de voorfilmpjes te zien heeft onze Maxima haar haren netjes opgestoken in een knot en is de uitgroei daarom nauwelijks zichtbaar. Poehhh wat een opluchting, kan ik me in ieder geval op de inhoud concentreren ;-)!