zaterdag 9 februari 2013

Keukenmini's: vlug naar de Appie

Mama wanneer gaan we weer naar de Albert Heijn? Ik wil nieuwe boodschappen verzamelen. Doe mij maar een worst, maïs en een hamburger. Is het niet geniaal dat je dit als supermarktketen kunt bewerkstelligen?

Vanuit mijn rol als mama en marketeer kijk ik altijd uit naar de acties die Albert Heijn initiëert. Vorig jaar waren de boodschappenmini's al een groot succes. Overal op Facebook en andere sociale media zag ik foto's van kleine supermarktmanagers voorbij komen.

Tja, je bent dan ook gek als je een succesformule niet herhaalt. De nieuwe campagne van de AH 'Jij kan alles maken' is afgelopen maandag van start gegaan. Naast een speciale Allerhande voor kinderen, boordevol lekkere gerechten, kunnen we onze lol op met 50 soorten keukenmini's. Met deze mini producten en bijbehorend kartonnen speelgoed-keukentje worden kinderen geïnspireerd hun eigen fantasiegerechten te maken. De actie loopt nog tot en met zondag 17 maart. Wij zijn thuis al volop aan het sparen :)!